maandag 22 september 2008

Burp.

Hal' ende 'lo. Ik zit een beetje tegen mijn dijk van een verslag op te hikken. Ik dacht vandaag alles te gaan schrijven, maar ik ben nu eigenlijk te moe. Ik denk dat het er morgen waarlijk van gaat komen, de dag voor mijn vertrek naar Tokyo.

Beppu is tot nu toe heel vet. Ik heb veel toffe mensen ontmoet in het hostel, met als hoogtepunt twee Nederlandse Russen waar ik veel mee heb rondgehangen. Hierover morgen hopelijk meer.

Om jullie niet met geheel lege handen naar huis te sturen, is hier alvast een voorproefje op de geweldige campus van de Asian Pacific University, waar Sjors het komende jaar zal studeren. Op mistige dagen, en die schijnen talrijk te zijn, is het een ware spookstad. Ik heb mijn best gedaan de sfeer zo goed mogelijk te preserveren door middel van digitale videoöpname. Een vrij geavanceerd middel, zult u wellicht denken, maar met haar als het mijne ben je de meeste mensen sowieso een stapje voor.

4 opmerkingen:

Lena zei

Filmpje is te geniaal!

Geemer zei

Oh nee! Wat moeten we doen nu Martijn bruut verkracht en vermoord is door Pyramid Head?!

Can I has your stuffs?

Hester zei

http://www.youtube.com/watch?v=syq36NmJ4pI

Milan zei

Gast schiet nou eens op!

Ik wacht op de schandaalfoto's van 3 Musketier, en alle andere dingen.

Oh en neemt iets te lezen mee voor in de Shinkansen, onee dat hoef ik je niet te vertellen want je bent er al een keer mee gegaan. Misschien hoef je trouwens ook niks mee te nemen als je je op een andere manier kan vermaken.

Wat is het punt nou eigenlijk?

Oh en pas wel op voor de uitbreiding van het rijk van de DShoen.