zaterdag 30 augustus 2008

Korte samenvatting van scholieren.com

Ik schrijf morgen een uitgebreider verslag met foto's, maar op dit moment ben ik moe. Morgen gaan we ook al vroeg naar pleziergaard Lotte World met enkele vrienden van Sjors die er de 27e ook bij waren, waarvan ik geen idee heb hoe de namen geschreven dienen te worden.

Gisteren zijn we naar winkeldistrict Myungdong geweest, wat heel tof was. Ook Eunhye en Inhwan weer eens ontmoet en da' wa' bereleuk. Vandaag zijn we met vriendinnen van Sjors (Jungwoo, Jiin en Jian als ik het goed heb) aan de karaoke gegaan en dat was tegen verwachtingen in erg leuk. 's Avonds hebben we vrienden van Myung ontmoet waarvan de namen mij alweer zijn ontschoten. Maar ik was dan ook moe.

Morgen meer.

4 opmerkingen:

Mattias zei

Karaoke was tegen de verwachting in erg leuk?

Had je soms Nomihodai? :P

Verder vind ik het een vrij kort berichtje van je

Lucyna zei

Hoi Martijn
Als ervaren ouders van 2 kinderen die net als jij ooit besloten hebben om de wijde wereld te ontdekken leven we erg met jou mee en met je (arme)ouders.
Je blog ziet er erg leuk uit,zeker de filmpjes zijn super.We gaan je blog en het reis naar japan regelmatig volgen.
Veel plezier!
Groetjes Lucyna en Philip(buren,mocht je dit niet meer weten:):):)

Geemer zei

wtf de site heeft mijn comment opgegeten.
Wederom:
y0 bickckel!

Vette blog, ik zal reikhalzend uitkijken naar toekomstige updates.

Heb je al gekeken of ze daar echt starcraft op de tv hebben?

Groeten,

De Glorian

Martijn zei

Mattias: het was midden op de dag, dus dat niet eens! Ik snap het ook niet. Over de schaamte heen zetten hielp een heel eind in ieder geval. Mijn nieuwe bericht is episch lang.

Lucyna: de buren ken ik nog wel :P Leuk dat jullie mijn ondernemingen blijven volgen! Ik zal mijn best doen de ouders niet te vergeten ;)

Glorian: mijn tv gaat niet aan omdat ik geen zin heb om de stekker te zoeken, maar het schijnt echt zo te zijn! Zie mijn nieuwste post voor bewijs dat SC nog steeds populair is.